Ledig stilling

Ledig stilling som daglig leder - 100% stilling

Midtre Gauldal Frivilligsentral – 100% stilling.

Er du samfunnsengasjert og ønsker å bidra innen frivillig sektor? Frivilligsentralen er en viktig lokal møteplass, hvor daglig leder er ansatt som koordinator og motor.

På grunn av at nåværende daglig leder er valgt som ordfører de neste 4 år, er det ledig stilling som daglig leder for Midtre Gauldal Frivilligsentral for snarlig ansettelse. Stillingen vil i første omgang vare i 4 år.

Vi søker deg som er kreativ, selvstendig, glad i mennesker og med gjennomføringsevne til å nå sentralens mål. Du ønsker å arbeide med mennesker og bidra til gode og innovative løsninger for lokalsamfunnene i Midtre Gauldal. Styret i sentralen er daglig leders arbeidsgiver med årsmøtet som øverste organ. Driften skjer i samsvar med sentralens egne vedtekter, handlingsplaner, styrets vedtak og nasjonale bestemmelser. Midtre Gauldal Frivilligsentral er et bindeledd mellom det offentlige, lag/organisasjoner og enkeltpersoner. 

Arbeidsoppgaver

  • Tilrettelegging for økt engasjement og aktivitet i lokalsamfunnet
  • Rekrutering og oppfølging av frivillige
  • Opprettholde og videreutvikle samarbeid med lag, foreninger og organisasjoner, kommunen og næringsliv
  • Nettverksarbeid
  • Informasjonsarbeid om sentralens aktiviteter
  • Søknads- og rapporterings arbeid
  • Sekretærfunksjon for sentralens styre
  • Oppfølging av sentralens hjemmeside og facebookside
  • Økonomi og budsjettansvar
  • Personalansvar
  • Kontakt med media
  • Noe kvelds- og helgearbeid må påberegnes

 Kvalifikasjoner

  • Relevant høyere utdanning på Bachelornivå, manglende høyere utdanning kan kompenseres med relevant realkompetanse.
  • Ledererfaring
  • Formell kompetanse/erfaring innen prosjekt- og utviklingsarbeid
  • Kjennskap til frivillig sektor

Personlige egenskaper

  • Du trives med å ha en aktiv rolle, både alene og i samarbeid med andre
  • Er kreativ og løsningsorientert, med evne til å engasjere og motivere
  • Strukturert og målrettet
  • Fleksibel, positiv og lett for å omstille deg
  • Har god gjennomføringsevne både i teoretiske og praktiske oppgaver
  • Du har høy toleranse overfor mennesker med ulike sosial, kulturell og religiøs bakgrunn
  • Være opptatt av å videreutvikle frivilligsentralen til å være en attraktiv arena og sentral møteplass for frivilligheten 
  • Gode kommunikasjonsferdigheter både skriftlig, muntlig og digitalt
  • Personlig egnethet vil bli vektlagt

 Vi tilbyr

  • Spennende og varierte arbeidsoppgaver
  • Godt arbeidsmiljø
  • Gode kollegaer 
  • Du inngår i faglige nettverk lokalt, regionalt og nasjonalt
  • Lønn etter avtale
  • Pensjonsordning i KLP


Politiattest kan kreves fremlagt, jfr Arbeidsmarkedslovens § 21 med forskrift.

Tilsetting skjer på de vilkår som følger av lover, reglement og tariffavtaler.

Fra brutto lønn trekkes 2 % pensjonsinnskudd.

Spørsmål om stillingen kan rettes til styreleder Arnfinn Aakerli, tlf. 905 41 630

Søknad sendes til styrets nestleder: olagranoien@outlook.com

Søknadsfrist: 25.10. 2023

2024 © Midtre Gauldal frivilligsentral